השתלות שיניים בחולון

רקע על השתלות שיניים

כאשר אדם מאבד שן עקב פציעה או מחלה, הוא עלול לסבול מסיבוכים בהמשך, כמו אובדן עצם, דיבור לקוי או שינויים בדפוסי הלעיסה, שגורמים לאי נוחות גדולה. השתלת שן חליפית תשפר משמעותית את איכות חייו ובריאותו של אותו מטופל.

מערכות השתלת שיניים בנויות מגוף השתל הדנטלי, ומבנה (Abutment), ולעיתים גם בורג קיבוע. המבנה מוצב על השתל הדנטלי ואליו מחברים השיקום הנדרש. גוף השתל הדנטלי מוחדר בניתוח לעצם הלסת במקום שורש השן. 

השתלות שיניים מבוססת על תהליך ביולוגי הנקרא אוסאואינטגרציה, שבו חומרים כמו טיטניום או כתרי זירקוניה משתלבים בעצם (העצם מתעבה ועוטפת את השתל). תחילה ממקמים את השתל כך שהוא יתמזג עם העצם, ולאחר מכן מוסיפים שיקום.

באנר אודות - מרפאת שיניים בחולון בניהולו של דר ג'רי כהן

השתלות שיניים בחולון אצל מרפאת המומחים של ג’רי כהן

במרפאת המומחים של ג’רי כהן בחולון, אנו מציעים טיפולי השתלה שיעזרו לשחזר את החיוך והביטחון העצמי שלכם. אצלנו נמצאים מיטב המומחים תחת קורת גג אחת, ועובדים ביחד במרפאה האינטגרטיבית (מאז 1971!) על מנת לספק את הטיפול הטוב ביותר. במרפאה המודרנית שלנו משתמשים בטכנולוגיה חדישה ובטכניקות מתקדמות המאפשרות איחוד שלבים ומבטיחות הליך השתלה מוצלח ונוח. 

אנו מאמינים בגישה אישית, ובמחויבות לשביעות רצון המטופל, ונעשה הכל על מנת להעניק את טיפול השתלת השיניים הטוב ביותר עבורכם. 

מוזמנים ליצור קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ולעשות את הצעד הראשון בדרך לחיוך בריא ושמח יותר!

בחירת הרופא המתאים להשתלות שיניים היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת ההשתלה. לפני הכל יש לדעת שאין בישראל מומחים להשתלות שיניים; זהו תואר שאינו קיים, ומי שמציע עצמו כל טועה ומטעה. חפשו כירורג פה ולסת, פריודונט, או רופא בעל ניסיון מוכח.

בסרטון ד”ר ג’רי כהן מסביר טלוויזיה על השתלת שיניים ביום אחד. צפו:

להלן מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת רופא להשתלות שיניים:

  • כישורים וניסיון: ודאו שיש אישורי השכלה והכשרה כדי להבטיח שיש לו את הכישורים והמומחיות הדרושים כדי לספק את הטיפול הטוב ביותר האפשרי.
  • מוניטין וביקורות: בדקו ביקורות והמלצות מקוונות של מטופלים קודמים כדי לקבל מושג על המוניטין של הרופא ועל שיעורי שביעות הרצון של המטופלים. 
  • טכנולוגיה וטכניקות: חפשו מרפאה המשתמשת בטכנולוגיה ובטכניקות העדכניות ביותר כדי להבטיח את הטיפול היעיל והנוח ביותר האפשרי. 
  • תקשורת ונוחות: חפשו רופא שמתקשר בצורה ברורה, שמקשיב לחששות שלכם, ושגורם לכם להרגיש בנוח לאורך כל התהליך. 

היתרונות של מרפאת המומחים של ג’רי כהן בחולון

למרפאת המומחים של ג’רי כהן בחולון יש לא מעט יתרונות:

  • ניסיון – המרפאה מתגאה בלמעלה מ – 50 שנות ניסיון.
  • טכנולוגיה – במרפאת ד”ר ג’רי כהן שמחים לבדוק ולאמץ טכנולוגיות חדישות באופן תדיר.
  • אינטגרטיביות – במרפאת ד”ר ג’רי כהן צוות רופאים גדול, שמציע גישה אינגרטיבית ולווי צמוד לכל אורך התהליך, ובכל ההיבטים, החל מיעוץ וכלה בטיפול בחרדה דנטלית.

בעקבות הכתבה שקראת:

השתלות שיניים אול און פור All On 4 | הרמת סינוס

כיצד לטפל בשתלים – טכניקות לצחצוח וטיפול בפה

טיפול נכון בשתלים דנטליים הוא חיוני לשמירה על אורך החיים שלהם ובכדי למנוע סיבוכים כגון זיהום וכשל בשתל. הנה כמה טיפים לטיפול בשתלים:

  • צחצוח שיניים: צחצחו שיניים לפחות פעמיים ביום. הקפידו לצחצח את השתלים שלכם בעדינות, בתנועות סיבוביות, ושימו לב לאזור בו השתל פוגש את קו החניכיים. הימנעו משימוש במברשת שיניים קשה או משחת שיניים שוחקת, שכן אלה עלולים לפגוע במשטח השתל.
  • שימוש בחוט דנטלי: שימוש בחוט דנטלי בין השיניים וסביב השתלים לפחות פעם ביום. השתמשו במשחיל חוט דנטלי או במברשת בין שיניים כדי לנקות מסביב למבנים ולהסיר כל חלקיקי מזון או פסולת.
  • שטיפת פה: שטפו את הפה עם מי פה אנטי בקטריאליים מדי יום כדי להפחית חיידקים ולמנוע זיהום.
  • הימנעות מהרגלים מזיקים: הימנעו מהרגלים שעלולים לפגוע בשתלים, כגון לעיסת חפצים קשים, כסיסת ציפורניים או שימוש בשיניים לפתיחת אריזות.
  • בדיקות סדירות: בדיקות סדירות אצל רופא השיניים כדי לפקח על תקינות השתלים, ולוודא שהם פועלים כראוי. 
  • אורח חיים בריא: שמרו על תזונה ואורח חיים בריאים כדי לקדם את בריאות הפה הכללית ולמנוע סיבוכים כגון מחלת חניכיים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​