יישור שיניים שקוף או בלתי נראה

יישור שיניים שקוף או בלתי נראה – זה הסוד שלכם

האם חלמתם על שיניים ישרות, אבל נרתעתם, כי לא רציתם ללכת עם סמכים מתכתיים (“גשר” או ” קוביות”)?
לילדים ובני נוער אין בהכרח את הבעיה הזו מכיוון שרבים מבני גילם עוברים יישור שיניים . ללכת עם “ברזלים” על השיניים לא פעם יכול להפוך אפילו להצהרה אופנתית, כשבוחרים אף להבליט את הטיפול באמצעות גומיות צבעוניות.
אולם, קיימת קבוצה לא קטנה של מטופלים בוגרים , אשר מסיבות חברתיות מונעים מעצמם את האפשרות ליהנות משיניים ישרות, רק בגלל העובדה, שלא היו רוצים להראות עם “גשר” על השיניים.
במרפאתנו באמצעות מספר אפשרויות ליישור שיניים שקוף או בלתי נראה נוכל לעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

שיטות ליישור שיניים בלתי נראה:

1. יישור שיניים פנימי ( לינגואלי ) בלתי נראה.

ביישור שיניים קלאסי מודבקים סמכים (” קוביות”) מתכתיים על השיניים ( “גשר”) בחלקן החיצוני של השיניים.
בכדי להפוך את יישור השיניים לבלתי נראה פותחו שיטות המאפשרות להדביק את הסמך בחלקה הפנימי של השן.
אחת השיטות הנהוגות במרפאתנו היא שיטת Incognito™ מחברת 3M. בשיטה זו לאחר תכנון מהלך הטיפול הרצוי, האורתודנט ייקח מידת מטבע של הלסתות וישלח אותה לגרמניה. שם במעבדות החברה ייצרו מודל של השיניים וכמו כן באמצעות תוכנת מחשב ייצרו באופן אינדיבידואלי לכל שן ושן, בהתאם לצורתה בחלקה הפנימי, סמך מותאם אישית. שיטת ייצור ייחודית זו, לא רק שמאפשרת לנו להדביק את הסמכים בחלק הפנימי של השן ובכך יישור השיניים הופך בלתי נראה ואסתטי, אלא הייצור הייחודי והקפדני, מאפשר ליצור סמכים, שיודבקו טוב יותר לשיניים בגלל התאמתם המושלמת, וכמו כן הם מעוצבים, כך שיגרו כמה שפחות את הלשון.
גם החוט השזור בין הסמכים מיוצר ומכופף בהתאם למקרה הספציפי.
זמן הטיפול הוא בדרך כלל זהה לזמן טיפול קונבנציונלי. החסרונות ביישור שינים פנימי בלתי נראה הוא הקושי בשמירה על היגיינה ולכן נדרשת הקפדה ייתרה.
שיטה זו מותאמת למבוגרים ולבני נוער כאחד.

2. יישור שיניים שקוף

לכל מי שנרתע מהרעיון של הדבקת סמכים (” ברזלים” “קוביות”) על השיניים פתרון זה יכול להיות מושלם! הרעיון הוא ליישר את השיניים באמצעות קשתיות שקופות (“גשר בשיניים שקוף”, “פלטה שקופה”) המונחות על השיניים ומפעילות כוחות בכיוונים שונים להזזת השיניים.
אחת השיטות הנהוגות במרפאתנו היא שיטת INVISALIGN:

בשיטת יישור שיניים שקוף אינויזליין לאחר תכנון תוכנית הטיפול הנדרשת נלקחת מידה של לסתות המטופל והאינפורמציה נשלחת למעבדות החברה בארה”ב. שם באמצעות תוכנת מחשב יוצרים סימולציה של מהלך הטיפול הדרוש ומכינים סדרה של קשתיות שקופות. כל קשתית שקופה מייצגת שלב אחר בטיפול ויש צורך בהחלפת סט כל כשבועיים.את הקשתיות ( “פלטות” ) יש להרכיב במשך כל שעות היום ומסירים אותם רק לצורך אכילה וניקוי. היתרון כמובן הוא באסתטיות הטיפול אין ברזלים ואין חוטים. כמובן שקל יוותר לשמור על הגיינה משום שניתן להסירם ולנקות את השיניים היטב ובכך להקטין את הסיכוי להיווצרות עששת ו/או כתמים לבנים האופיינים יותר בשימוש בסמכים מתכתיים. החסרונות – הקשתיות עובדות רק כשהן נמצאות בפה ולכן נדרשת מידה רבה של שיתוף פעולה מצד הפציינט. מכיוון שמדובר במכשור נשלף קיימת גם האפשרות לאובדנו.

במרפאתנו קיימת אפשרות נוספת ליישור שיניים שקוף באמצעות קשתיות וזה באמצעות CLEAR ALIGNER. כאן מדובר בקשתיות שמוכנות שלא באמצעות תוכנת מחשב אלא במעבדה בארץ בהתאם להוראת הרופא. עובדה זו מוזילה את עלויות הטיפול בהשוואה לאינויזליין.

3.יישור שיניים שקוף במהלך השינה - Aerodentis

נשמע כמו חלום אבל זה מציאותי בהחלט! לראשונה פותחה שיטה המאפשרת לכם לעבור יישור שיניים במשך מספר שעות בביתכם ובפרטיותכם. מערכת אירודנטיס מיועדת להרכבה במשך 10 שעות ביממה בזמן שינה או מנוחה ובשאר הזמן אתם חופשיים. המערכת מורכבת מקשתית ( פלטה) פלסטית שקופה המיועדת להרכבה על השיניים. בתוך הפלטה ישנו בלון סיליקון מזערי הניתן לניפוח. בלון הסיליקון מתחבר אל יחידת בקרה חיצונית . ביחידת הבקרה מזינים את תוכנית הטיפול הנדרשת. המערכת מבוססת על כוח המופעל מפעימות לחץ אוויר עדינות המועברות מיחידת הבקרה אל בלון הסיליקון שבקשתית . בניגוד לשיטות הרגילות ליישור שיניים בהן הכוח הפועל להזזת השיניים הוא אחיד ורציף, כאן מדובר במכשיר המפעיל כוח בפעימות מבוקרות. על פי מחקרים נמצא כי שימוש בכוח שכזה גורם לתזוזת שיניים מהירה יותר. כמו כן, אספקת הדם לרקמה המחברת בין השן לעצם הלסת ( PDL) לא נפגמת ובכך מוקטן בצורה משמעותית הסיכוי לסיבוך אפשרי ביישור שיניים, ספיגת שורשים. משך הטיפול הוא לרוב כמו בטיפול קונבצינאלי אך עם יתרון ברור – הזמן שנמצאים בפועל עם המכשיר הוא פחות ממחצית. שיטה זו יעילה עבור רוב המקרים ומתאימה למטופלים בכל הגילאים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​