טיפים לאחר ביצוע שתלים

השתלות שיניים חוללו מהפכה בתחום רפואת השיניים המודרנית, והן מציעות פתרון יעיל ואסתטי עבור אנשים שסובלים משיניים חסרות או מבעיות שיניים חמורות אחרות. השתלים, העשויים

סתימות בשיניים

שחזור שיניים (“סתימות”) ממלא תפקיד מכריע ברפואת שיניים מודרנית, ומשמשות פתרון יעיל לשיקום שיניים שנפגעו עקב עששת או טראומה. החומרים בהם משתמשים כוללים קומפוזיטים, אמלגם,

ניקוי אבנית בשיניים

הסרת אבנית  אבנית היא משקע קשה הנוצר על השיניים כתוצאה מהצטברות רובד (PLAQUE, המורכב מחיידקים, רוק וחלקיקי מזון). באשר הרובד אינו מוסר ביעילות באמצעות צחצוח

חניכיים מדממות

הבנת הסיבות לדימום חניכיים לחניכיים מדממות גורמים שונים: היגיינת פה לקויה עלולה להוביל להצטברות של רובד וחיידקים, ולגרום לדלקת ולדימום בחניכיים. צחצוח אגרסיבי, או שימוש

תמונה ראשית - השתלת שיניים למחוסרי עצם

השתלת שיניים למחוסרי עצם

ממה נגרם חסר בכמות העצם בלסת? חוסר עצם בלסת יכול לנבוע ממספר סיבות: אוסטאופורוזיס: צפיפות עצם נמוכה, מינרליזציה לא מספקת, וספיגת עצם מוגברת (אובדן מתקדם

תמונה ראשית - השתלות שיניים בחולון - מרפאת שיניים ד"ר ג'רי כהן

השתלות שיניים בחולון

רקע על השתלות שיניים כאשר אדם מאבד שן עקב פציעה או מחלה, הוא עלול לסבול מסיבוכים בהמשך, כמו אובדן עצם, דיבור לקוי או שינויים בדפוסי

מפרק הלסת – פתרונות TMJ

מחקרים מראים כי ל-50-70% מהאוכלוסיה יש לפחות סימן אחד להפרעה תפקודית במערכת הלעיסה, אולם נמצא כי רק כ-7% מבעלי הסימנים והתסמינים של הפרעות תפקודיות במערכת

כאבי פנים ולסתות

שאלות נפוצות מהם כאבי פנים ולסתות? המונח “כאבי פנים ולסתות” הינו שם כולל למספר הפרעות באיזור הראש, שאינם נחשבות לבעיות שיניים (כגון עששת או מחלת

יישור שיניים

יישור שיניים – אורתודונטיה הוא תחום ברפואת השיניים שמטרתו לתקן פגמים במנח השיניים וביחסים בין הלסתות. מה זה יישור שיניים ומה זה כולל? יישור שיניים

טיפולי חניכיים - סוגי הטיפולים

דלקות חניכיים אצל ילדים

מקובל לחשוב כי דלקות ומחלות חניכיים זו בעיה של מבוגרים בלבד. אבל האמת היא שמחלות אלו עלולות להופיע גם בילדים ובצעירים. שיניים הן אחד הנכסים

טיפול שיניים בהריון

כאבי שיניים בהריון

רוב הנשים אשר סובלות מכאבי שיניים בהריון מאמינות לשווא שטיפול רפואי בזמן זה עלול להיות מסוכן. הריון הוא מצב רפואי עדין ויש צורך בתשומת לב

הלבנת שיניים

נושא המודעות לבריאות ולאיכות חיים תפס בעשור האחרון תאוצה רבה. אם בעבר אדם אשר שיניו קיבלו גוון כהה המשיך וחי עם המציאות העכורה. היום לשיניים

סתימות: סוגים ויתרונות

סתימה נועדה לשחזר פגם בשן הנגרם ע”י עששת בצורה אסתטית ופונקציונלית. עששת היא מחלה הנגרמת ע”י חיידקים הנצמדים לשיניים, צורכים סוכרים מהמזון שאנו אוכלים וגורמים

השתלת מספר שתלים

במקרה וחסרות מספר שיניים, אפשר לשקם באמצעות מספר שתלים ועליהם גשר (מספר כתרים המחוברים ביניהם).במקרה מטה ניתן לראות מקרה של השתלת שיניים ובנית גשר קבוע

השתלת שתל בודד

השתלת עצם לאחר עקירה היתרון הגדול של שתל בודד במקרה חסר של שן אחת, הוא בכך שאין צורך להשחיז שיניים סמוכות לשן החסרה כפי שעושים

השתלות דנטליות

תחום השתלות שיניים הוא תחום חדש יחסית בתחום רפואת השיניים ההולך וצובר תאוצה ככלי למתן פתרונות לבעיות שיקומיות. אם בעבר במצבים של חסר שיניים חלקי

כתרי זרקוניה

מרפאת שיניים מודרנית עושה שימוש בכתרי חרסינה כתחליף מלאכותי לכותרת השן, לשיקום הפה ומתן מראה אסתטי למטופל.  מה ההבדלים בין כתרי זירקוניה לבין כתרים מסוגים

ציפויי שיניים

ציפוי שיניים קומפוזיט

השן הקדמית נשברה ונדרש פתרון אסתטי ומידי, מה ניתן לעשות? מקרים כאלו אנו פוגשים במרפאה לא אחת ונדרשים לפתרון מהיר יחסית אך אסתטי. אחת הדרכים

חיוך
חניכיים

שיננית והיגיינת הפה

שיננית וחשיבות היגיינת הפה ביקור סדיר אצל השיננית לצורך ניקוי השיניים ולהיגיינה אורלית יסייעו לכם לשמור על בריאות תקינה של הפה והשיניים. טיפול השיננית וחשיבותו

חניכיים

מה נחשב למחלת חניכיים?

מה היא מחלת חניכיים? מחלת חניכיים היא בעיה נפוצה מאוד בקרב האוכלוסייה הבוגרת. במקרים קשים, מחלת חניכיים עלולה לגרום לאובדן שיניים, ועל סמך מחקרים היא

יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים הופך עם השנים לטיפול מקובל. היום ישנה מודעות גדולה יותר לאסתטיקה והטכנולוגיה התקדמה. אנשים רוצים להיראות צעירים יותר על מנת להצליח במסגרת

גשר בשיניים לילדים

5 שיטות ליישור שיניים

באילו אמצעים משתמשים לצורך יישור שיניים? ניתן לבצע יישור שיניים בכל גיל, וניתן להשתמש במכשירים שונים, כולל סמכים שקופים, כדי להשיג אסתטיקה דנטלית גם במהלך